2 Nisan 2021 Cuma

Gençlik Yolculuğu 1 Yaşında!

 


Herkese Merhaba! Umarım her şey iyi gidiyordur.

Bugün benim için özel bir gün çünkü blogum artık 1 yaşında. Bence kulağa hala çok çılgınca geliyor. Blogumu oluşturduğum günü daha dün gibi hatırlıyorum.

Sanırım bunu daha önce söylememiştim ama ben bu blogu bir ödev için açmıştım. İlk iki yazımı da o ödev için yazdım:) Küçükken televizyonda bir dizide görmüştüm, bir kızın blogu vardı ve sürekli yazılar yazıp duruyordu, o zamanlar tek istediğim yazar olmaktı ve ''Keşke-'' demiştim içimden, ''ben de sesimi insanlara duyurabilsem.''

O günden beri bu benim için bir hayal oldu ve asla cesaret edemedim. Aslına bakarsanız, sanırım biraz da büyümeyi beklemişim. Dediğim gibi gerçek anlamda hiçbir zaman cesaretimi toplayamadım. Ama geçen seneki ödevim bir bahane oldu ve bir kere başlamışken bir daha bırakmak istemedim. Çok aktif ve üretken olmadığımın farkındayım ama çabalıyorum. Zor bir seneden geçiyorum, geçiyoruz. Elimden gelenin en iyisini yapmaya uğraştım. Bu süreçte yaptığım her hata için özür diliyorum, umarım kimsenin kalbini kırmamışımdır.

Aynı zamanda bugüne kadar beni destekleyen herkese çoooooooooooooooooook teşekkür ederim:)
Siz olmasaydınız bunu başaramazdım.

İşte ilk yılımızın özeti:

Bununla birlikte 49 yayın.
Sizden gelen 250 yorum ve benden gelen 250 cevap.
58 takipçi
ve 
4300+ tıklanma...

Hepsi inanılmaz ve hepsi sizin sayenizde. Çok teşekkür ederim.
Bundan sonra daha iyi işler çıkarmak için daha çok çabalayacağım. Beklemede kalın!

16 yorum:

  1. Bloğunuzun ömrü uzun olsun. Ben yeniyim daha ama şimdiden sevdim bu ortamı. Samimi ve öğretici.
    Hayalinizden de vazgeçmeyin. :)

    YanıtlaSil
  2. O zaman Gençlik Yolculuğu'nun 1nci yaşı kutlu olsun 🙏☺️

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, sen de iyi ki buradasın:) İlk okuduğum ve keşfettiğim blog seninkiydi. Ayrıca benim ilk takipçim ve yazılarımı okuyan ilk kişi de sendin. Yerin çok ayrı. Her şey için çok teşekkür ederim ♥

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel :) Nice yıllarınız olsun blogunuzla ve bizimle.

    YanıtlaSil
  5. Başlamak zaten bir işin yarısıdır derler, işin yarısı tamam kalan yarısı vaktin oldukça bir şeyler yazmakta. Diller ve Kelimeler mimin çok keyifliydi örneğin ki bu da güzel bir üretkenlikti :) O mimde keyifli cevaplar okumuştuk hatırlıyorum da :)
    Nice yıllara ^^

    YanıtlaSil
  6. ay kaçırmışım bu yazını demekki, oleeey vallahi çok heycanlı bişey buu ve sen başarılı blogçusun yani yazıların gerçekten de iyi ve zaten biliyon en sevdiklerimdensin, ayrıca çok da faydalı blogun var vallahi ya, yazılarını hep heycanla ve neşeyle okuyorum, hep burda olalım birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deep, en başından beri beni sürekli destekledin. Sen de benim favorilerimdensin ve senin yazılarını okuduğum zaman kendimi iyi hissediyorum. Birlikte nice senelere:)

      Sil
  7. nice yıllaraa :) ilk blog açtığım zamanları hatırladım bi an :) çok heyecanlı şey ki yazmak hiç bırakma :) arada bir hayat ve ders yoğunlukları olabilir normal bu bana da oluyor :) hatta seni korece hakkındaki yazını görüp takibe almıştım ilgim olduğunu bildiğinden deep önermişti ama bir türlü yorum yapmaya gelememiştim sayfan hep açık durdu tarayıcıda okuyacağım diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Bu yorum beni çok duygulandırdı gerçekten. Dersler yüzünden ve diğer sebeplerden biraz modum düşük bir haldeyken bu yorumu aldım ve hemen tebessüm ettim çok teşekkür ederim:) ♥

      Sil
  8. Nice senelere o zaman!

    YanıtlaSil