1 Temmuz 2020 Çarşamba

En'lerimi Seçiyorum!

Herkese Merhaba!

Bugün Deeptone'u kırmıyorum ve En'lerimi Seçiyorum!


En sevdiğim şarkılar?

Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki, çok kararsız bir insanım. Aynı zamanda şarkı, film, renk gibi zevklerim ruh halime göre hemen değişiveriyor. O yüzden şimdiki ruh halime göre karar veriyorum^^

En sevdiğim şarkı sizin de tahmin edebileceğiniz gibi spesifik olarak yok. O yüzden sevdiğim bir kaç şarkıyı sıralayacağım.
Nat King Cole - L.O.V.E.
Sting - Shape Of My Heart
Sarah Brightman & Andrea Bocelli - Time To Say Goodbye
Billie Eilish - Hostage, Bellyache, When The Party Is Over, Ilomilo
Lewis Capaldi - Before You Go

Çok garip bir müzik zevkim olduğunu biliyorum, çok alakasız türleri birlikte dinliyorum ama sonuçta hoşuma gidiyor:)

En sevdiğim filmler?

Kuzuların Sessizliği, Harry Potter, Geleceğe Dönüş, Hotel Ruanda, Yıldızlararası (Interstellar), John Wick, Tom Cruise'un bütün filmleri (Tom Cruise hayranıyımdır. En sevdiğim aktör olur kendisi.)
Şimdilik aklıma bunlar geldi:)

En sevdiğim kitaplar?

İşte bu kısım en zoru:) Kararsız olmamın sebeplerinden biri de şu; sevdiğim her şey bir süreden sonra benim evladım gibi oluyor. Onları sanki bir parçammışçasına benimsiyorum. Hani bir anne veya baba çocukları arasında ayrım yapamaz ya, aynı öyle.

En iyisi ben yine liste yapayım:)

J.K.Rowling - Harry Potter Serisi
Stephen King - Hayvan Mezarlığı
Marie Lu - Warcross Serisi
Renée Ahdieh - Gazap ve Şafak
Paulo Coelho - Veronika Ölmek İstiyor
Franz Kafka - Dönüşüm
Stefan Zweig - Satranç
Sarah Jio - Böğürtlen Kışı
Cengiz Aytmatov - Beyaz Gemi

Bunları çok sevdiğimi söyleyebilirim^^

En sevdiğim diziler?

Açıkçası, pek dizi izleyen birisi değilim. Dizi izlemek yerine film izliyorum genelde. O yüzden tek tük izlediğim diziler arasından, beğenerek izlediğim Çernobil (Chernobyl) dizisi diyebilirim.


En sevdiğim animeler / çizgi filmler?

Açıkçası animeleri ve çizgi filmleri çok seviyorum.
En sevdiğim animeler, Ruhların Kaçışı (Spirited Away) ve Senin Adın (Your Name).
Anime de çizgi film biliyorum ama resmimden de tahmin edebileceğiniz gibi Sünger Bob'u çok seviyorum. Sünger Bob benim için bir yaşam tarzı gibi:)
O yüzden Sünger Bob'u ayrı bir kategoriye koymak istedim.

En sevdiğim renk?

Bütün renkleri seviyorum aslında ama birkaç tane seçmem gerekirse; siyah, kırmızı,mor ve turuncuyu çok seviyorum:)


Sizin favorileriniz neler?
Yorumlarınızı bekliyorum, iyi günler dilerim:)


15 yorum:

  1. Harry Potter yeniden okumak ve izlemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de 1500 kere izlesem okusam sıkılmam:)

      Sil
  2. heeey iyi oldu buuuu, müzikte eskicisin bakıyom, filmde de :) john wick bence deee, cruise bence deee, risky business, magnolia, vanilla sky, a few good men, izledin miii :) sarah birightman, phantom of the operaaa :) sünger bob, your name :) giyimde siyah seviyom en çoook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, biraz eskiciyim;)
      Saydığın 4 filmden a few good men'i izledim sadece. Cruise'un yeni filmlerinin hepsini izledim sayılır:) Ben de giyimde siyahı severim^^

      Sil
  3. Evet, ben de çok seviyorum bu şarkıları. Önerdiğini hemen dinleyeceğim:)
    Hotel Ruanda çok farkındalık uyandıracak bir filmdi. Irkçılığı konu alıyor aslında. Ben izlerken çok etkilenmiştim. Yıldızlararası zaten Oscarlı bir film. Onu ve John Wick'i izlemeni öneririm:)

    YanıtlaSil
  4. Billie Eilish'i ben de çok severek dinliyorum. Olsun olsun benim de çok karışık bir müzik zevkim var. Her telden biraz dinlerim. :)
    Sünger Bob kare pantolon ne çok izlerdim küçükken :)
    Siyah kırmızı mor benimde favorilerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Billie Eilish çok severim:)
      Ne çok ortak yönümüz varmış^^

      Sil
  5. Merhaba... Hotel Ruanda'yı sevdiysen Black Eart Rising dizisini de öneririm :)

    YanıtlaSil
  6. bu yazını koydum son yazımaa çünkü çok sevdiim :)

    YanıtlaSil
  7. Chernobyl i izlemeyi çok uzun zamandır istiyorum ama hala başlayamadım

    YanıtlaSil
  8. İlla enlerimiz olmak zorunda mı her şeyi sevelim olmaz mı!... Olmuyor sanırım. Ameli gibi herkes elinden tutup geçirmiyor karşıya yaşlı teyzeyi, insan insanı sevemiyor ki ama haklıda tabi, bombalar savuran amerika yı nasıl sevebilirsin ki tabi sevenlerde var ne gariptir. Neyse konu farklı yerlere gidip yine kocaman bir metin yazmadan kısaca konuya değinmek gerekirse enleri olmayan biri olarak renklerden illa seçim yapmam gerekirse mavinin tonları diğerlerinde pek bir ayrıştıracak seçim yapamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, benim de enlerim yok zaten, sevdiğim birkaç tanesini yazmaya çalıştım:)

      Sil