26 Nisan 2021 Pazartesi

#Killstagram

 Herkese Merhaba!

Bir Webtoon önerisiyle karşınızdayım!


Bu aralar -son bir aydır- Webtoonlarla kafayı bozmuş durumdayım. Bir sürü Webtoon'u aynı anda okuyorum ve çok güzel içeriklere denk geldim. Bugün size 1 günde okuyup bitirdiğim bir Webtoon'dan bahsedeceğim, yakın zamanda ise daha kapsamlı bir Webtoon önerileri yazısı gelecek.

Do Remi, geçmişinde kötü şeyler yaşamış, çok güzel ve çok ünlü bir sosyal medya fenomenidir. Yaptığı her şeyi, gittiği her yeri saniyesinde sosyal medyada paylaşan biri. Kısacası sosyal medyada yaşıyor denebilir. Ama peşinde sosyal medya fenomenlerini paylaştıkları hashtaglerden takip edip öldüren bir seri katilin olduğundan habersizdir.



44 bölümden oluşan bir Webtoon. Şu an duraklatılmış bir şekilde duruyor, ikinci bir sezon gelecek mi yoksa bitti mi henüz bilmiyoruz.
Gerilim/korku türünde ve hassas olabilecek görseller içeriyor. Eğer sizi etkileyeceğini düşünüyorsanız lütfen okumayın. Okuduğum gün ben de çok etkilenmiştim ama daha sonra yavaş yavaş alıştım. Hatta bloguma uzun bir süre yazı yazmayayım en iyisi diye düşündüğüm oldu. (Bir şeyler okurken sık sık böyle triplere giriyorum.)

Gerçekten sürükleyici ve güzel bir kurgusu var. Ama şu anlık kafamda oturmayan bazı şeyler ve açıklanmayan birkaç gizem var, bu yüzden 2. sezonun geleceğini ya da en azından gelmesi gerektiğini düşünüyorum.

Okurken yer yer ana karakterimize biraz sinirleneceksiniz (çünkü kafasını kullanmıyor) ama Webtoon buna rağmen güzel.

Puan vermem gerekirse 8/10 veriyorum ama 2. sezon gelirse ve aklımızdaki soru işaretlerini yok edebilirsek o zaman benden bir 9/10 alabilir.



6 yorum:

  1. bayaa ilgi çekiciye benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. Daha önce hiç Webtoon okumamıştım. Konusu gerçekten güzele benziyor. İlgimi çekti doğrusu. Açıkçası Webtoon kategorisini ilk kez duyuyorum. İlginç bir deneyim olacak benim için. Tavsiyen için teşekkürler. Emeğine sağlık. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bir şans verin derim. Rica ederim:)

      Sil
  3. heeey çok sevdim konusunu, saol, okurum, bi deeee öyle triplere girme noluuuur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Deep:)
      Okurken kahkaha attım, bir daha trip falan yok, söz:)

      Sil