18 Haziran 2020 Perşembe

YAZ BOYU EDEBİYAT ETKİNLİĞİ

Herkese Merhaba!

Bildiğiniz gibi Azkaban Firarisi bir etkinlik başlatmıştı. Sanırım etkinlik başlayalı 2 hafta oldu ancak ben her hangi bir yazı yazmadım bununla ilgili. Üşengeç ben:)

Şu anda elimde olan kitapları bitirmek için güzel bir fırsat bu etkinlik:)
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, ne zaman plan yapsam buna hiç uymuyorum:)
O yüzden bu etkinlik hakkındaki planlarımda ne kadar başarılı olurum bilmiyorum. Yine de denemek istiyorum. Planlarım şu şekilde;


#1 Filme Uyarlanmış Bir Kitap - Stephen King'den Göz

#2 Tarihi Bir Olayı Konu Alan Bir Kitap - Stephen King'den 22/11/63 

#3 Bilimkurgu Türünde Bir Kitap - Amie Kaufman ve Jay Kristoff'tan Illuminae

#4 Fantastik Türünde Bir Kitap - J.K. Rowling'den Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı

#5 İsteğe Göre Bir Kitap Serisi - Gemma Malley'den Bildirge/Direniş/Miras

#6 "Sağlık" veya "Psikoloji" Temalı Bir Kitap - Platon'dan Devlet

#7 Popüler Bilim ve Teknoloji(Yapay zeka,Evrim,Uzay vb.) Temalı Bir Kitap - Jules Verne'den Yeşil Işın

#8 Yerli Klasiklerden Bir Kitap - Halide Edip Adıvar'dan Ateşten Gömlek

#9 Yabancı Klasiklerden Bir Kitap - Carson McCullers'tan Kadransız Saat

#10 Kişisel Gelişim Temalı Bir Kitap

#11 Şiir/Deneme Temalı Bir Kitap - Charles Lamb ve Mary Lamb'dan Shakespeare'den Hikayeler

#12 Gençlik/Genç Yetişkin Temalı Bir Kitap - Beyza Alkoç'tan Kar Küresi

#13 Biyografi/Otobiyografi Temalı Bir Kitap - Yılmaz Özdil'den Mustafa Kemal


Elimde olan kitapları şimdilik kategorilere yerleştirdim. Belki ileride bir kategoriden birçok kitap okuyabilirim ya da buraya yazdıklarımı yetiştiremeyebilirim ama kendimi denemek istiyorum.
Kişisel gelişim kitapları bana hiç hitap etmiyor. Ama belki bir şans vermek istersem buraya da ekleyebilirim.

Hepsinin ayrı ayrı yorumlarını yazmayı düşünüyorum. Etkinliği tamamladıktan sonra daha kapsamlı bir yazı da yayınlamayı düşünüyorum.

İyi günler dilerim:))


5 yorum:

  1. Umarım, teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  2. ooo çok beğendim listeyii. carson mc cullers bikaç kitabını okudum ama bunu değil saol yaa okurum ben dee :) genelde klasik eserlerden seçmişsin :) oleey etkinliğe katılmana sevindiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim:)
      Evet, klasik eserleri seviyorum:))
      Teşekkür ederim:)))

      Sil
  3. Katılıp paylaşmaya vakit ayırdığın için çok teşekkür ederim öncelikle. Ve listene bayıldım. Etkinliğe ekliyorum hemen seni :)

    YanıtlaSil