18 Haziran 2020 Perşembe

YENİ Mİ NORMAL BİZ ZATEN ANORMAL! MİMİ

Herkese Merhaba!
Bugün hoş bir mimle karşınızdayım.

Beni bu mime Deeptone davet etti. Mimin sahibi Nursedacık'a ve Deeptone'a teşekkür ediyorum.
İki bloga da isimlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

1. Korona sürecinde vaktinizi ne ile geçirdiniz?

Açıkçası bu süreç canlı dersler, internet üzerinden verilen ödevler, kitaplar, internet ve dinlenmekle geçti benim için. Birçok canlı derse katıldım. Dolayısıyla epey de ödev yaptım. Boş vaktimi genel olarak internet ve kitapla geçirdim. Bazı kitapları okumak için yaz tatilini bekliyordum çünkü hem günlerim çok yoğun geçiyordu hem de Edebiyat ve İngilizce gibi dersler için okumam gereken kitaplar oluyordu. O yüzden bu süreç okumak istediğim kitapları okumam için bana epey fırsat sunmuş oldu. Ayrıca bayağı da dinlenmiş oldum.



2. Yeni normal sizin için ne ifade ediyor?

Yeni normal, her zaman olduğu gibi; herkes normalken benim anormal oluşumu ifade ediyor bana göre. Çünkü insanlar normalleşmiş olsa da ben normalleşmedim. Okula gitmiyorken nasıl normal hissedebilirim ki?
Bildiğiniz gibi vaka sayıları artıyor. Bunun sebebi yine insanların sorumsuzluğu. Maske ve mesafe kurallarına uymamaları. Gerek olmadığı halde hala dışarı çıkabilmeleri. Keyif için AVM'lere gitmeleri. Sırf yasaklar hafifledi diye virüsün gitmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. Tedavi-aşı bulunana kadar benim kafamda hiçbir şey normalleşmez.


3. Kendinizle ilgili anormal bulduğunuz bir şey var mı?

Kendimle ilgili anormal bulduğum bir şey yok. Açıkçası şu anki ruh halim neyse hep öyleydim.


4. Gezmelere başlanmalı mı, ilk nereye gitmek istersiniz?

Tabii ki de başlanmamalı. Geç olsun güç olmasın. Ayrıca bu yeni normal kuralları çerçevesinde yapılacak gezmenin keyifli olacağını düşünmüyorum. Ancak her şey düzeldikten sonra ilk nereye gitmek istediğimi söyleyecek olursam orası OKUL olacaktır.


5. Gerçekten normale tamamen dönebilecek miyiz?

Bu soruyu cevaplamadan önce normal olarak neyi kastettiğimizi değerlendirmenin doğru olacağını düşünüyorum. Eğer bu salgın öncesi durumu normal olarak ele alırsak tamamen o zamanki hayatımıza dönemeyeceğiz belki, ama en azından birkaç eksik ya da fazlayla normal hayatımıza dönebiliriz inşallah. Ancak bir yandan da düşünmek lazım, biz ne zaman tamamen normaldik ki?



Yorumlarınızı bekliyorum, iyi günler dilerim:))

7 yorum:

  1. Açıklama için teşekkürler, güzel bir yorum oldu bu:))

    YanıtlaSil
  2. ha haaaa sen anormalsin ciciş normale hiç dönemiceeeen :) iyi ev tatili yaptık yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Aa yeni gördüm ben bunuuu *-* İlk gitmek istediğin yer okul mu? İnanılmazsın :')) çok iyi bir yazıydı katıldığın için teşekkürler *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okula gitmeyi çok seviyorum^^
      Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim:)

      Sil
  4. "Neden okul?" diye sormak istedim :) Peki, sen cevaplamak ister misin bu soruyu? :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyalleşebildiğim ve ev dışında bulunabildiğim tek yer okul, ve hayatımın çok büyük bir yerini kapladığı için kapandığında çok büyük bir boşluğa düştüm. Nedeni bu aslında.
      Sevgiler:)

      Sil