3 Haziran 2020 Çarşamba

Yeni Bir Ay ve Normalleşme

Gerçekten ne ara haziran oldu, anlayamadım. Her şey çok hızlı gelişti:) Evde de zaman hızlı geçebiliyormuş bunu anlamış oldum. Bu arada (yine belirtiyorum 46. günde 1 dakikalığına kaldırıma inip hava aldım, kaçamağımı belirtmeden geçemem) karantinamda #81. gündeyim. Bana hala sokağa çıkma yasağı var malum:)


Şimdi resmen yaza girmiş olduk, tabii buna yaz denebilirse:) Her şey bir gün normale dönecek zaten. Ancak bu sıkılmama engel değil:)



Bildiğiniz gibi normalleşme başladı ve duyduğum kadarıyla insanlar 'virüs gitti' modundalar. Herkes sokakta ve önlemsiz. Eğer normalleşme hakkında kendi düşüncelerimi belirtmem gerekirse, bana biraz erkenmiş gibi geliyor çünkü her gün hala birçok yeni vaka tespit ediliyor. Bir de edilmeyenler var tabi. Dolayısıyla bu virüs herkese mutlaka bir kez bulaşacak. En azından ben öyle öngörüyorum. Çünkü hala bir aşı bulunamadı ve eğer biraz daha evde kalırsak ekonomi başta olmak üzere birçok sorunla baş başa kalacağız. Sanırım bilim dünyası da herkesin bağışıklık kazanmasının bu virüsün gitmesinde etkili olacağını söylüyor. Yani virüsün gitmesi derken, pandemi durumundan çıkmamızı kastediyorum. Çünkü bu virüs ister inanın ister inanmayın hiçbir zaman gitmeyecek. Nasıl ki bir ara domuz gribi vs. vardı, onun gibi bir hal alacak.


Yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın:))
İyi günler dilerim..

13 yorum:

  1. Ben kendimi hala normalleştirmedim evdeyim şimdilik umarım güzel günler gelir :)

    YanıtlaSil
  2. normalleşmemiz uzun sürecek gibi geliyor kendimi iyice eve hapis olmuş gibi hissetmeye başladım,evde kendime bir düzen oturttum umarım bozmadan devam ederim:)Eline sağlık bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ben de hayatım boyunca evde yaşıyormuşum gibi hissetmeye başladım. Teşekkür ederim bu arada:))

      Sil
  3. Evet, tehlike hala geçmedi. Dikkatli olmamız gerekiyor. Umarım bir çözüm yolu bulunur:)

    YanıtlaSil
  4. Normalleşmenin bende erken olduğunu düşünenlerdenim ama inşallah hayırlı olur bizler yanılırız 😊

    YanıtlaSil
  5. Hala endişeliyim. Yaz programlarımın hepsini iptal ettim. İnşallah en kısa zamanda normale dönebiliriz🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım her şey normale döner:)
      Teşekkür ederim yorumunuz için:))

      Sil
  6. amaniin dediklerin olmasııın :) daha normalleşemedik yaaa. hala evdeyim ben dee :) 1 dakkalığına çıkman da bak hiç unutmazsın artıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmamasını umuyorum. Gerçekten daha normalleşemedik.
      Aynen, 1 dakikayı unutmayacağım:)

      Sil
  7. iyi haftasonlarııı şekerlik :)

    YanıtlaSil