3 Haziran 2020 Çarşamba

Ağaç Evi Sohbetleri #41

Herkese Merhaba!

Daha önce hiç Ağaç Evi Sohbetleri'ne katılmamıştım. Deeptone katılmamı önerdi:) Ona buradan teşekkür ederim.

Deeptone'un Ağaç Evi Sohbetleri 41 yazısına gitmek için tıklayın!

Bu haftanın konusunu Sessiz Gemi belirlemiş:)
Sessiz Gemi'nin Blogu

Konumuz:

1. Kendi çektiğin ilk fotoğrafı hatırlıyor musun? 2. Neyi fotoğraflamıştın? 3. Bunun için bir fotoğraf makinası mı kullandın bir telefon mu? 4. Çektiğin fotoğrafı ve o anı anlatır mısın?

Sanırım kendi çektiğim ilk fotoğrafı hatırlıyorum. Ya da hatırladığım kadarıyla çektiğim ilk fotoğraftan bahsedeceğim. Pek emin değilim doğrusu:)

Kardeşimle kendimin bir fotoğrafını çekmiştim. Nasıl fotoğraf çekildiğini ve bunun nasıl olduğunu çok merak ediyordum. Açıkçası bana hala garip geliyor bu durum. Yani bir anı ölümsüzleştirebiliyor olmak. Bunun üzerine çok düşünmüşlüğüm vardır.

Fotoğrafı çekerken annemin telefonunu kullanmıştım:)

Evde sıkıldığım zamanlardan biriydi aslında. Meraklı biri olduğum için her şeyi detaylı bir şekilde öğrenmek isterim hep. İşte bir gün telefonun nasıl bir şey olduğunu kendi çapımda öğrenmeye çalışırken çekmiştim o fotoğrafı. Duruyor mu bilmiyorum. Belki de silinip gitmiştir. Ancak hatırası hala hafızamda duruyor. Önemli olan da bu değil mi zaten? Anılarımızı hafızamızda tutabilmek.


Biraz kısa bir yazı oldu ama en azından ilk kez bir Ağaç Evi Sohbetleri'ne katılmış oldum.


İyi günler dilerim..

5 yorum:

  1. Teşekkür ederim:)
    Önümüzdeki haftaları da takip etmeye çalışacağım:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel anlatmışsın. evet foti çok ilginç bişi anı dondurmak. kardeşinle ilgili anılarını ve çocukluğunu hep yaazsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Gerçekten fotoğraflar çok ilginç. Tabii ki de yazarım:)

      Sil
  3. Fotoğraflar kaybolsa bile bazı anlar silinmiyor hafızadan:)

    YanıtlaSil