21 Mayıs 2020 Perşembe

Birbirinden Alakasız Beş Soru Mimi

Herkese Merhaba!
Umarım iyisinizdir:)

Bugün Sanatlı Pencerem'in başlatmış olduğu mimi yazacağım. Beni bir bakıma İlkay Özgür mimledi:)

Sanatlı Pencerem'in Mimi
İlkay Özgür'ün Mimi


 
1. Koleksiyon yapıyor musun cevabın evet ise ne topluyorsun?

Aslında koleksiyon yapıyorum sayılır, evet. Severek aldığım şeylerin (yani kitapların) fişlerini saklıyorum. Aynı zamanda sevdiğim sevmediğim ünlülerin posterlerini biriktiriyorum. Yani, K-Pop idollerinin ve Koreli oyuncuların posterleri demek istedim:)

2. İlkokul öğretmenlerinden adını unutmadığın biri var mı?

Evet:) Kendisini çok severdim. Gerçi, hala seviyorum:/

3. Bahar mevsiminin bitmesine az kaldı. Bu bahar mevsiminin öncekilerden ne farkı oldu?

Sanki biraz fazla evde kaldık. Ne dersiniz?
Liseye geçerken hayatımın en güzel dönemini yaşayacağımı düşünmüştüm ancak bu kadar güzeli aklımın ucundan bile geçmemişti (!). Şaka bir yana, ben artık gerçekten alıştım. Pek sorun etmiyorum. Bugün 67. günüm sanırım:) En azından sağlıklıyım, bundan güzeli mi var?

4. Yaz mimini başlatacak olsaydın adını ne koyardın?

Yaz Meyvesi Tadında Dondurma Mimi:)

5. Pencerenizden dışarı baktığınızda nasıl bir manzara karşınıza çıkıyor?

Bina, yine bina, yine bina...






Bu yaptığım ilk mim oldu:)
Katkıda bulunanlara teşekkür ederim:))


İyi günler dilerim ♥








17 yorum:

  1. Mim'e Katıldığınızdan dolayı teşekkür ederim.
    4-5 in cevapları çok iyiydi :))
    ilk mim hayırlı olsun o zaman

    YanıtlaSil
  2. Ben de seyahat fişlerimi saklıyordum ama siliniyor yazıları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,aldığım kitapların fişleri de siliniyor maalesef:)
      Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Kitap ayracı koleksiyonu yapıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kitap ayracı biriktirmeyi çok seviyorum ancak koleksiyon kadar çok değiller:)
      Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  4. ya baksanaaa başka bi yazında o posterlerin fotisini çeksenee :) sevmediğin ünüleri de topluyon yanı ya bu değişikmiş baak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakarım:)
      Teşekkür ederim yorumun için:))

      Sil
  5. Biriktirmeyi sevmiyorum o yüzden bir koleksiyonum yok. Aslında ilk etapta saklıyorum onları,sonra da artmaya basliyorlar, sonra bende hala değerleri var mı diye düşünüyorum genellikle yok cevabini alip atiyorum:)) 5. Soruna verdiğin cevap benim cevabim olsun. Buralar da hep bina hep bina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok bir şey biriktirmiyorum genelde, gereksizse saklamak için bir sebep görmüyorum ama bazı şeyleri tutmak hoşuma gidiyor.
      Teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil
  6. melabaaağ, iyisin demiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, iyiyim teşekkürler sen nasılsın?

      Sil
    2. iyiyim işte evde diziler filmler filan yanii :) baksanaaa belki ağaç ev yazmak istersin, son yazımdaaa :)

      Sil
    3. heyooooo sevindiiim :)

      Sil