27 Haziran 2021 Pazar

Yakın Zamanda İzlediğim Filmler #4

Twilight / Alacakaranlık

Benim yaşlarımdaki herkesin küçükken izleyip hayranı olduğu bu filmi izlemeyen bir tek ben kalmıştım herhalde, ''Ben de izleyeyim de kadro tamamlansın,'' diyerek izlemeye karar verdim. Daha önce bu film hakkında epey dalga geçilen videolar izlemiştim, bu yüzden beklentim pek yüksek değildi. Şahsi düşüncem, efektler dışında bu filmin o kadar da kötü olmadığı yönünde. Yani, klişelerin bol olduğu bir vampir filmi olduğu doğru, ama doğruyu söylemek gerekirse daha kötü filmler de izlemiştim. Bu en azından kendini izlettiren bir film.

Tabii mantıksal açıdan da birçok hata barındırıyor ancak ben bu tarz (zekice yapıldığı iddiası olmayan) filmlerde mantık aramayı uzun zaman önce bıraktım.
5,5/10




Seven / Yedi

Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden biriydi. Film zevkimi tam anlamıyla tanımlayan iki film var: Seven ve Shutter Island. Polisiye, gizem, iyi oyunculuklar, harika renkler ve sahneler. Daha fazla söze gerek yok.



10/10



TENET

Christopher Nolan'ın beyin yakan filmlerinden en yenisi. Bence Inception ve Interstellar'dan daha karmaşık bir senaryosu vardı. Hiçbir şey anlamadım diyemem, ancak bir kez daha izlemek istediğim kesin.

Zaman konusunda epey kafa karıştıran bu film, kesinlikle kaliteli. Sahneleri, efektleri çok iyiydi. Sırf onlar için bile izlenir.



9/10


4 yorum:

  1. tenet izlicem dahaaa ben de, bu tür beyin yakan, inception, matrix gibi filmleri çok da seviyom diyemem ama izlemek iyi oluyor tabii. seven da karamsardı, ya twilight benzeri ondan uyarlanma bir dizi izledim, uzakdoğu, çok sevdim, love in time :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tenet'in çıkmasını bekleyen çok insan vardı, birçoğu hayal kırıklığına uğradı izledikten sonra, ama benim hoşuma gitti. Seven'ı da çok beğendim. Love In Time, yazdım bir kenara:)

      Sil
  2. blogun, son yazımdaaaa :)

    YanıtlaSil