26 Temmuz 2021 Pazartesi

My Roommate Is A Gumiho | K-Drama

 



Bu sıralar internette oldukça popüler olan ve yakın zamanda biten ''My Roommate Is A Gumiho'' dizisini bitirdim. Üzerinden fazla vakit geçmeden de yorumlamak istedim. 

Bu diziden henüz çıkmadan önce de haberdardım. Ancak izlemek gibi bir niyetim yoktu. İnternette aşırı popülerleşince bir şans vereyim dedim, bir de Hyeri'yi (başrol oyuncusunu) severek takip ettiğim için en azından bir göz atmak istedim. İzlemeden önce Gumiho'nun ne olduğunu bilmiyordum açıkçası, bilmeyenler için şimdi açıklayayım. Kore mitolojisine göre Gumiho 9 kuyruklu bir tilkidir. İnsanları etkilemek ve ciğerlerini almak için başka varlıkların kılığına girebilir. 1000 yıllık ömrü içerisinde insan enerjisinden yararlanarak insana dönüşebilir. 

Yani, mitle ilgili, fantastik bir dizi izlemek hoşuma gitti çünkü genelde hep romantik ya da  lise/üniversite aşkı dizileri izlemekten şu ara sıkılmıştım.

Diziyi yorumlamak gerekirse bence çok tatlıydı. Normalde dizileri/animeleri bittikten sonra izlemeyi tercih edenlerdendim ancak şu sıralar bir dizi için yeni bölüm beklemek, bir kitabın yeni cildini beklemek, webtoonlara bölüm beklemek hoşuma gidiyor. Böylelikle o eser için beslediğim heyecanı yitirmemiş oluyorum. Bu dizinin yeni bölümlerini de hep keyifle bekledim. Her romantizm içeren dizide olduğu gibi bunda da çiftin başına gelen ve onlara engel olan çok fazla olay vardı. Bazen kendi saçlarımı yoldum ama yine de sevdiğim bir dizi oldu.

Ha, bir de unutmadan, bu dizi de bir webtoondan uyarlama. Bu arada konusunu anlatmadığımı fark ettim, hemen ondan da bahsedeyim. Shin Woo-Yeo, bir gumihodur ve insan olabilmek için de insan enerjisi toplayıp bu enerjileri bir gumiho incisinin içinde biriktirmektedir. Bir gün üniversite öğrencisi olan Lee Dam yanlışlıkla bu inciyi yutar. İnci bir insanın içinde 1 yıldan uzun süre kalmamalıdır, aksi takdirde hem Lee Dam ölecektir hem de Shin Woo-Yeo'nun topladığı bütün enerjiler boşa gidecektir. Bu felaketler yaşanmadan önce inciyi çıkarmanın bir yolunu bulmaları gerekmektedir.

Çok tatlı bir diziydi, ben hep (üzücü yerler dışında) sırıtarak izledim:)

Jang Kiyong'un (Shin Woo-Yeo'yu canlandıran aktör) gülüşü çok güzel, Hyeri (Lee Dam'ı canlandıran aktris) de çok tatlı. Başrol çiftimizin yanı sıra diğer karakterler de çok sevimliler. Aynısını True Beauty hakkında yazdığım incelemede de söyleyecektim ancak yazmayı unutmuşum:)

Ayrıca bu dizide 2. erkek konumunda kalan Seunwoo'yu da çok sevmiştim. Az önce bahsettiğim gibi yan karakterleri de çok sevdim özellikle Jaejin ve Hyesun'u. Hyesun'u canlandıran aktris Kang Hanna çok güzeldi, oynadığı her bir sahnede gözlerimi kamaştırdı. Dizinin müzikleri de hoştu. Kısacası bu diziyi çok sevdim. Sadece bir tane olumsuz eleştirim var. Bence 16 bölüm yerine 12 bölüm falan da olabilirdi. Kore dizisi izlemek isterseniz mutlaka öneririm:)




Kang Hanna (Hyesun) ve Kim Dowan (Jaejin)


Bae In-hyuk (Gye Seunwoo)



Önerdiğiniz dizi/film/anime/kitap/webtoon/manga/ve daha birçok şeyi yorumlara yazmayı unutmayın:)

3 yorum:

  1. Aslında ben de güncel dizileri pek izlemiyorum ancak başrolde tanıdığım bir ünlü olunca bir göz atayım deyip çok beğendim. Sevimli bir diziydi, beğenebileceğini düşünüyorum. Ben de sıcağı sıcağına yazınca daha iyi oluyormuş gibi hissediyorum. Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. bu diziyi yerim yaaaa oyuncuları daaa hele hele oğlanııı :) bi dee, zombi detective deki oğlan çok fenaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı bir diziydi gerçekten. Ben de gumihoya bayıldım:)

      Sil