14 Mart 2021 Pazar

Nasıl Gidiyor?

Uzun zamandır bir şeyler yazmıyorum. Aslında yazmak istediğim çok fazla şey var, aklımda çok fazla fikir var ama gerçekten çok meşgulüm.


Yaklaşık bir aydır lise öğrencileri olarak sınav telaşındayız.  Sınav takvimi bir açıklanıyor bir iptal oluyordu, bu sırada bizler de çalışmalarımıza devam ediyorduk. ''Sınavlar olacak mı, olmayacak mı?'' derken, en sonunda sınavların yapılmasına karar verildi. Benim okulum 5 güne 12 sınav sığdırdı. 2 gün üçer, 3 gün de ikişer sınavım vardı. Fazlasıyla yorucu bir süreç bu. Okula en son 13 Mart 2020'de gitmiştim. Daha sonra sınav vesilesiyle 8 Mart 2021'de okula gitmeye başladım. Söylemesi kolay ama tam 1 yıl okula gitmemişim. Düşüncesi bile kötü.

Sınavların bitmesiyle hissettiğim saadet kısa sürdü. Nedeni ise ''sınavlardan acaba kaç aldım'' endişesi, ödevler, projeler ve ikinci sınavlar. Şu an bile bu gece bitmesi gereken ödevimi yapmak yerine blog yazıyorum, bu biraz suçlu hissettiriyor.

Sınavlara hazırlanma ve sınav olma sürecinde yayınlarıma bir sürü yorum geldi ancak çok yoğun olduğum için bana gelen mailleri görmüş olsam bile çok geç cevaplamak zorunda kaldım, bunun için özür dilerim.

Yavaş yavaş Gençlik Yolculuğu'nun 1. yaşına doğru ilerliyoruz. Aslında bunun için kafamda çok güzel fikirler var. Ancak tam da sınav haftamın ortasına denk geliyor bu yüzden şimdiden hazırlayıp o zaman paylaşmayı düşünüyorum yazılarımı.

Sizler neler yapıyorsunuz, nasıl gidiyor?


12 yorum:

  1. Başarılar dilerim. Ben liseden 2008'de mezun olmuştum. Yıllar çabuk geçiyor. Üniversitenin mezun olunca her şey daha iyi olacak diye düşünülür, benim için tersi oldu. İşsiz kalmak için okumuşuz. :/
    Okumak, okula gitmek güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de okula gitmeyi, okumayı çok seviyorum. ''Okul hayatım bittikten sonra ne olacak?'' diye düşünüp duruyorum bazen. Umarım her şey gönlünüzce olur.

      Sil
  2. Kolay gelsin, sınavlarında ve bu harika eğitim sisteminde başarılar dilerim:-) Gülüşümü yanlış anlama, benimde bir oğlum ve muhtemelen senin yaşlarında bir kız yeğenim var ve gerçekten çok üzülüyorum yaşadıklarına.. Tekrardan kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım herkes emeklerinin karşılığını alır bir gün:)

      Sil
  3. İyiyiz canım nasıl olsun devam hayat..5 günde 12 sınav çok değilmi yaaa zor olmalı ama üstesinden geleceğine eminim:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olmanıza sevindim:)
      Evet, 5 günde 12 sınav epey zor ama hemen oldu bitti. Çok şükür genel olarak iyi geçti hepsi:)

      Sil
  4. ah lise sınavları evet haklısın bu sene ani karar oldu. kolaylıklar başarılar sana. iyiyim evdeyim, film dizi kitap yemek uyku filan yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deep:)
      Şu sınav, ödev vs süreci bitince okuyup izlemek istediğim bir sürü şey var:)

      Sil
  5. Çok film izleyen, üstüne gizem sever bir okuyucu. Neden bilmiyorum, sanırım sizin yaş grubunuz daha çok bu tür yazılar ile ilgileniyor. Sizi tebrik ediyorum. Beni kaybetmeyiniz. Zaman zaman sizi okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Tüm öğrenciler için çok zor, özellikle sınav senesine denk gelenler için. Umarım her şey gönlünce olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aynen öyle. Çok teşekkür ederim:)

      Sil