16 Mart 2021 Salı

Yakın Zamanda İzlediğim Filmler #3

 

Ateş Hattında / In The Line Of Fire


Başkana düzenlenecek bir suikastin farkına varan koruma Frank'in başkanı kurtarması ve suikastçiyi yakalamaya çalışmasını konu alan 1993 yapımı film.


Güzel ve aksiyonluydu.


8/10

Şanghay Takibi / Smart Chase



Değerli bir vazoyu taşımaları için görevlendirilen bir ekip, taşıma sırasında saldırıya uğrar ve vazo bu sayede el değiştirir. Aynı zamanda, eskiden taşıdıkları ve çaldırdıkları tablonun da aynı çetenin elinde olduğunu öğrenince ikisini de çetenin elinden geri almak için bir operasyonu başlatırlar.


7/10
Annem


Kızını okutmak ve iyi bir hayata sahip olmasını sağlamak için çabalayan bir annenin ve kızının hikayesi.


Eğer benim gibi duygusalsanız izlemeyin bence, ben izlerken çok ağladım.


9/10





Kaçakçı / The Mule

Para kazanmak için uyuşturucu kaçakçılığı yapan yaşlı bir taşıyıcıyı konu alıyor film.

İlk başta bakmaması söylendiği için taşıdığı şeylerin uyuşturucu olduğunu anlamayan Earl, birkaç sevkiyat yaptıktan sonra bu kadar para kazanmasını sağlayacak ne taşıdığını merak eder ve sonunda çantaları açar. İlk başta bir suç işlediğinin farkına vardığı için korkan Earl, daha sonradan bu düşünceyi boş verip taşıyıcılık yapmaya devam eder. Aynı zamanda polis departmanı da bu yüklü miktar maddenin nasıl polise yakalanılmadan taşındığını ve kimin taşıdığını araştırmaya başlar.

İzlemesi çok keyifliydi.

10/10


4 yorum:

  1. Hiç bilmediği filmlerdi. Güzel filmlermiş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de bunları izlerken keyif aldım genel olarak. Özellikle sonuncusunu çok sevdim:)

      Sil
  2. annem izleyim bühüüüüü :)

    YanıtlaSil